O καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.

Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ’ όσον αυτά βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας.

Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της Αφοί Λαμπρόπουλοι Ο.Ε. δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη.

Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας στο 2691026920 (αστική χρέωση) ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση sales@homidoo.gr

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού σε περίπτωση πολλών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή σε μια παραγγελία.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης/επιστροφής οφείλετε πριν από την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσετε την απόφαση σας για υπαναχώρηση εγγράφως αποστέλλοντας το παρακάτω ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εξυπηρέτησης πελατών sales@homidoo.gr ή στο fax: 2691023720

Κατεβάστε το Ηλεκτρονικό Έντυπο Επιστροφής/Υπαναχώρησης (Return Merchandise Authorization)

Η επιστροφή του ποσού που αφορά στο υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε. Δικαιούμαστε ωστόσο να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά.

Οι τρόποι επιστροφής είναι ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας.

  1. Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με χρεωστική/πιστωτική κάρτα πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής.
  2. Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με PayPal ή αντικαταβολή, η εταιρία θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.
  3. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Εάν κατά την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης διαπιστώσει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό, υποχρεούται να επικοινωνήσει με την εταιρεία της Αφοί Λαμπρόπουλοι Ο.Ε, εντός 24 ωρών από την παραλαβή, τηλεφωνικά στο 2691026920 ή με γραπτό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@homidoo.gr, αναφέροντας τον αριθμό της αποστολής παραγγελίας του και τον κωδικό του προϊόντος. Σημειώνεται ότι κατά την παραλαβή του προϊόντος από την εξουσιοδοτημένη εταιρεία ταχυμεταφορών, ο πελάτης παρακαλείται να ελέγχει τη συσκευασία, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν φέρει σημάδια φθοράς ή παραβίασης (άνοιγμα πριν την παράδοση στον πελάτη). Εάν κατά τον έλεγχο αυτό διαπιστωθεί ότι η συσκευασία δεν παραδίδεται στον πελάτη άρτια και όπως απαιτούν τα συναλλακτικά ήθη, ο πελάτης θα πρέπει να αρνηθεί την παραλαβή και να ενημερώσει την εταιρεία μας για το λόγο αρνήσεως παραλαβής εντός 24 ωρών τηλεφωνικά στο 2691026920 ή με γραπτό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@homidoo.gr, αναφέροντας τον αριθμό της αποστολής παραγγελίας του και τον κωδικό του προϊόντος.

Για κάθε προϊόν που παρουσιάζει βλάβη και καλύπτεται από την εγγύηση, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία της Αφοί Λαμπρόπουλοι Ο.Ε, τηλεφωνικά στο 2691026920 ή με γραπτό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@homidoo.gr, προκειμένου να αναφέρει το προϊόν και τη βλάβη που παρουσιάζει, ώστε η εταιρεία μας να τον ενημερώσει για το πλησιέστερο στον τόπο κατοικίας του εξουσιοδοτημένο service, όπου και υποχρεούται να το αποστείλει με δική του δαπάνη , για επισκευή ή αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητο, το προϊόν να αποσταλεί συνοδευόμενο από το αποδεικτικό της εγγύησής του.

Τα προϊόντα με την ένδειξη STOCKHOUSE, OUTLET εξαιρούνται από τις επιστροφές